м. Київ, вул. Басейна, 5-A, офіс 9
RU UA

Категорії пасажирів


Переліт пасажира особливої категорії необхідно погоджувати з авіакомпанією під час бронювання перевезення. Обов'язково повідомте менеджеру з продажу авіаквитків про особливий статус пасажира!
Пасажирам особливих категорій, які завчасно не погодили свій переліт з авіакомпанією, може бути відмовлено в реєстрації на рейс і перельоті.
Щоб Ваша подорож на літаку була приємною та спокійною, менеджер із продажу квитків повинен знати про те, що Вам необхідна додаткова допомога. Він обов'язково повідомить про це авіакомпанії, рейсом якої Ви будете подорожувати.

До особливих категорій авіапасажирів належать:
– Діти без супроводжувачів, які будуть подорожувати під наглядом перевізника;
– Тяжкохворі пасажири, перевезення яких вимагає спеціальних умов;
– Хворі на ношах;
– Пасажири, позбавлені слуху;
– Пасажири, позбавлені зору;
– Пасажири, чия здатність пересуватися під час користування повітряним транспортом обмежена (пасажири з обмеженими фізичними можливостями, інваліди на візках);
– Вагітні жінки.

Авіапереліт для вагітних жінок і новонароджених
Вагітним жінкам, пологи яких очікуються протягом найближчих чотирьох тижнів, необхідно представити письмову згоду лікаря на політ. Медичний огляд вагітної пасажирки має бути оформлено не раніше ніж за 7 днів до початку польоту.
Лікарі не рекомендують перевозити в літаках новонароджених дітей до семиденного віку.

Супровід осіб з інвалідністю
На прохання пасажирів з порушенням опорно-рухової системи авіакомпанії надають інвалідне крісло. Про необхідність таких послуг рекомендуємо повідомити під час бронювання авіаквитків, але не пізніше ніж за 72 години до вильоту.
Пасажири з відсутністю зору (слуху) повинні подорожувати на літаку з супроводжувачами або (для пасажирів з відсутністю зору) в супроводі собаки-поводиря. На собаку повинен бути сертифікат про спеціальне навчання.
Пасажирам з відсутністю зору/слуху, які завчасно не погодили свій переліт з авіакомпанією, може бути відмовлено в реєстрації на рейс і перельоті (правила перевезення собак-поводирів).
Хворі пасажири для перевезення на літаку при собі повинні мати довідку про те, що вони пройшли медичний огляд. Якщо фізичний стан пасажира такий, що переліт може становити загрозу для його здоров'я або створює дискомфорт іншим пасажирам літака, перевізник має право відмовити в перевезенні пасажиру цієї категорії.

Авіапереліт для пасажирів з дітьми
Немовлята (діти до 2 років) подорожують тільки в супроводі дорослого. На рейсах авіакомпаній один дорослий пасажир може провезти одну дитину у віці до двох років без надання окремого місця зі знижкою 90% від тарифу. За бажанням пасажир може забронювати для немовляти окреме місце на літаку, але в цьому випадку квиток оформляється як на дітей до 12 років. Для другого, третього та інших малюків до двох років, що летять з одним дорослим, авіаквитки оформлюються як на дітей до 12 років. Норма безкоштовного провозу багажу для малюка складає 10 кг.
Немовлятам до 10 місяців і вагою до 10 кг на борту літака може бути надана дитяча колиска. Цю послугу потрібно забронювати не пізніше ніж за 24 години до вильоту. Пасажирам із грудними дітьми надається можливість переповити дитину на борту авіалайнера.
Для дітей до 12 років існують дитячі знижки на авіаквиток. Розмір і наявність знижки залежить від правил, що застосовуються в авіакомпанії. Квиток із дитячою знижкою дає право на місце і безкоштовне перевезення багажу відповідно до класу обслуговування.

Коли дитина подорожує самостійно
Діти до 12 років можуть здійснювати перельоти самостійно. У цьому випадку перевезення оплачується за повним дорослим тарифом. Турбота про дітей без супроводу дорослих входить в обов'язки обслуговуючого персоналу авіакомпанії. Це платна послуга і бронюється заздалегідь.
Діти, які летять без супроводу, крім закордонного паспорта з візою повинні мати завірену нотаріально (або в консульстві) згоду на виїзд від батьків, опікунів, усиновителів або піклувальників. Супроводжувачі в аеропорту заповнюють спеціальну заявку на перевезення дитини до 12 років без супроводу і декларацію батьків дитини.
Дитина приймається до перевезення на літаку, якщо:
– супроводжувачі залишаються з дитиною в аеропорту відправлення до посадки в літак;
– дитину обов'язково зустрічатимуть в аеропорту прибуття;
– дитина прямує або в одну сторону, або туди-назад за прямим маршрутом (без пересадок на інші рейси в дорозі).
За умови виконання всіх вище перерахованих вимог авіакомпанія несе повну відповідальність за дитину до моменту її передачі тим, хто зустрічатиме.

Кращі співробітники

  • Кітун Алла
  • +38 (095) 144-83-33
  • Досвід роботи: 17 років
  • Тєпцова Юлія
  • +38 (068) 774-00-50
  • Досвід роботи: 9 років
  • Пірятінська Вікторія
  • +38 (063) 745-00-70
  • Досвід роботи: 5 років
  • Алєксєєва Уляна
  • +38 (095) 757-95-82
  • Досвід роботи: 3 роки

Отримуйте першим все акції, бонуси і путівники від Феєрії

Три причини подорожувати з Феєрією

20 років у туризмі

Колосальний досвід, довіра туристів і співпраця з найкращими партнерами. Ми динамічні, постійно розвиваємося і покращуємо тури, відкриваємо нове і пропонуємо особливе.

Якість в усьому

Спілкування, індивідуальний підхід, увага до дрібниць та нюансів, правильна логістика, якість готелів, оперативність, інформаційний супровід та чесна ціна.

Найкращі гіди

Досвідчені, заглиблені у матеріал, закохані у свою роботу та уважні до людей гіди супроводжують усі наші тури.

Постійні акції та бонуси для наших туристів