м. Київ, вул. Басейна, 5-A, офіс 9
RU UA

Додатковий сервіс на борту


Сьогодні авіаквиток дає право не тільки на переліт заданим маршрутом, а й на низку додаткових сервісів як на борту літака, так і за його межами. Пропонований сервіс може відрізнятися залежно від авіакомпанії, у якій придбано квиток. Деякі послуги є безкоштовними, а деякі – тільки за додаткову плату. Незалежно від їхньої вартості, усі додаткові послуги потрібно замовляти за певний час до вильоту для того, щоб авіакомпанія підтвердила можливість їхнього надання.

Безкоштовні послуги бувають такі:
– Попереднє бронювання місця на борту літака.
Під час бронювання авіаквитка або після закінчення цієї операції (найпізніше за 3 години до вильоту) Ви можете забронювати для себе місце в літаку. Така можливість не дає 100% гарантії отримати бажане місце. Цей запит є рекомендованим. Щоб бути впевненим в отриманні бажаного місця, його можна вибрати під час онлайн-реєстрації на сайті авіакомпанії.
– Харчування на борту залежно від ваших уподобань.
Під час складання стандартного меню враховується тривалість польоту, сезон, традиції основного потоку пасажирів на маршруті.
Багато авіакомпаній під час польотів на короткі відстані не пропонують харчування на борту, щоб максимально зменшити вартість авіаквитка. Закуски і напої в цьому випадку можна придбати за додаткову плату.
Окрім звичайного бортового харчування, авіакомпанії мають можливість надати більше двадцяти видів спеціального харчування, приготованого з урахуванням віку, медичних показань і релігійних переконань пасажирів. Додаткова плата за замовлення спеціального харчування не стягується.
Можливість вибору того чи іншого виду спеціального харчування залежить від авіакомпанії та загальної тривалості польоту.
Цю послугу рекомендується замовляти заздалегідь під час оформлення авіаквитка, не пізніше ніж за 36 годин до вильоту рейсу, а потім треба підтвердити своє замовлення під час реєстрації на рейс в аеропорту.

Найбільш поширені типи спеціального харчування:

ASIAN VEGETARIAN (AVML)

харчування азіатських/індійських вегетаріанців є пікантними вегетаріанськими міксами і допускає обмежене вживання молочних продуктів.

BABY / INFANT (BBML)

до такого раціону входять звичайні продукти харчування. Це можуть бути м'ясо, овочі, фрукти і десерти, які пройшли спеціальну обробку.

BLAND (BLML)

для тих, хто має шлунково-кишкові захворювання. Продукти з низьким вмістом жиру – дієтичні продукти. Немає гострих продуктів та тих, які погано переносяться.

CHILD (CHML)

їжа м'яка, її легко пережовувати, і вона включає так звані пальчикові продукти (морквяні палички, фрукти, сир, печиво тощо).

DIABETIC (DBML)

без додавання цукру. Збільшені складні вуглеводи. Високоволокнисті продукти. Низький вміст жиру. Калорії приблизно 2000-2400 за 24 години.

FRUIT PLATTER (FPML)

складається зі свіжих фруктів або консервованих непідсолоджених фруктів. Добавки відсутні.

GLUTEN-FREE (GFML)

без клейковини. Виключена вся їжа, для приготування якої використовується пшениця, жито, ячмінь, овес.

HIGH FIBER (HFML)

багатоволокнисті продукти, розчинні і нерозчинні волокна, клітковина (фрукти, овочі, багатоволокнисті злакові продукти, бобові, горіхи).

HINDU (HNML)

яловичина, телятина і свинина в такому харчуванні відсутні. Дозволено баранину, свійську птицю, рибу і молочні продукти. Перевага віддається гострим стравам, «каррі». У випадку, якщо Вам знадобиться вегетаріанське харчування індусів, Ви можете замовити азіатське/індійське вегетаріанське харчування у вигляді замінника.

KOSHER (KSML)

уся їжа готується відповідно до вимог іудаїзму.

LOW CALORIE (LCML)

низькокалорійне. Підвищений вміст складних вуглеводів, низький вміст жиру. Калорії приблизно 1200 на добу.

LOW CHOLESTEROL /
FAT (LFML)

з низьким вмістом холестерину, жиру. Підвищений вміст складних вуглеводів, багатоволокнистих. Дієта з низьким вмістом жиру, холестерину; незбагачені жири.

LOW PROTEIN (LPML)

обмежена кількість продуктів, що містять велику кількість білків (м'ясо, риба, яйця, молочні продукти). Під час приготування такої їжі не використовується сіль.

LOW PURIN (PRML)

мінімальний вміст пурину (пурин не рекомендується хворим, які страждають відкладенням солей), жири помірно обмежені. Фрукти та овочі.

LOW SODIUM /
NO SALT (LSML)

під час приготування не використовується сіль, виключена їжа з високим вмістом солі. Мінімальний вміст натрію.

MOSLEM (MOML)

мусульманське. Свинина у вигляді побічних продуктів заборонена, желатин і алкоголь не використовуються. Подається м'ясо білої риби із сімейства лускатих, яка вважається такою, що відповідає нормам ісламу. Молоко дозволено.

NON LACTOSE (NLML)

відсутні молочні інгредієнти.

ORIENTAL (ORML)

східне. Основна страва є гострою, у східному стилі (з м'яса, домашньої птиці, риби).

RAW VEGETARIAN (RVML)

вегетаріанцям, що вживають сирі овочі, може бути запропоновано поєднання сирих фруктів і/або овочів. До меню не включено продукти, вирощені або оброблені неорганічним шляхом, або зі спеціальними добавками, консервантами.

SEA FOOD (SFML)

риба і/або морепродукти готуються відповідно до місцевих традицій.

SPECIAL (SPML)

запит спеціального харчування, що не має стандартного коду. Необхідна деталізація: only fish, no meat.

VEGETARIAN / MILK,
EGGS OK (VLML)

вегетаріанське, з використанням молока і яєць.

VEGETARIAN /
NON-DAIRY (VGML)

вегетаріанцям не пропонують м'ясо або м'ясні продукти, рибу, борошно, а також продукти зі свинячим салом і желатином.



Платні послуги:
– Зустріч та допомога пасажирам.
Для пасажирів, які потребують додаткової допомоги та індивідуального підходу (літні пасажири, вагітні жінки, недієздатні з медичної точки зору), можна замовити послугу зустрічі та супроводу.
Замовлення зустрічі та супроводу пасажира в аеропорту вильоту/прильоту необхідно зробити під час бронювання авіаквитка. У систему вноситься запит, у якому у вільній формі вказується інформація про пасажира, наприклад, «літній пасажир, який говорить тільки рідною мовою (MAAS)», «вагітна жінка (MAAS)», «сліпий/глухий пасажир (BLIND, DEAF)», «пасажир з обмеженими фізичними можливостями (WCHC (R, S)». У разі, якщо послуга може бути надана, контрольний центр представництва авіакомпанії інформує про підтвердження.
На стійці реєстрації пасажира зустріне співробітник авіакомпанії і супроводжуватиме до виходу на посадку. У пункті транзиту (пересадки) пасажира зустрічатимуть у залі прильоту і супроводжуватимуть до зали вильоту, на рейс до кінцевого пункту подорожі. За необхідності пасажиру може бути надано інвалідний візок.

– Понаднормовий багаж.
Для кожного класу обслуговування встановлено стандартні норми провозу багажу за ваговою системою:
перший клас – 40 кг
бізнес-клас – 30 кг
економ – 20 кг
або за системою місць (Piece Concept – PC) – зазвичай 2 місця багажу, кожне не більше 23 кг.
У будь-якому випадку 1 місце багажу не повинно перевищувати 23 кг за вагою і 158 см за сумою трьох вимірів.
Якщо Ваш багаж перевищує норму за розміром або вагою, то такий багаж називається понаднормовим. Його перевезення дозволено тільки в багажному відділенні літака за умови підтвердження запиту авіакомпанією.
Пасажир повинен повідомити повну інформацію про вагу, кількість місць, габаритні розміри і характер багажу. Агент, який бронює квиток, робить відповідний запит, який авіакомпанія обробляє, підтверджує або не підтверджує залежно від технічної можливості (розміри завантажувальних люків і багажних вантажних відсіків повинні дозволяти робити завантаження/вивантаження і розміщення на борту). Оплата за перевезення понаднормового багажу здійснюється в аеропорту під час реєстрації на рейс. Суми й умови можуть відрізнятися в різних авіакомпаній, запитуйте під час бронювання.

Обов'язковим є попередній запит на перевезення таких типів багажу:
1. Спеціальне спортивне обладнання:
• лижне спорядження
• спорядження для гольфу
• хокейні ключки
• легкоатлетичні снаряди (жердина, спис)
• велосипед (рекомендується перевозити в розібраному вигляді – знімати переднє колесо – у чохлах із матерії або у твердій упаковці).
2. Дитяча коляска, яка не складається;
3. Крісло для інвалідів (перевозиться безкоштовно);
4. Музичні інструменти (контрабас – перевозиться тільки в багажному відділенні літака в жорсткому кофрі);
5. Аудіо- та відеообладнання, телевізори, холодильники.

– Цінний багаж.
Пасажир може здати багаж до перевезення з оголошеною цінністю.
Оголошена цінність багажу не повинна перевищувати дійсної вартості багажу. Під час оголошення пасажиром цінності багажу, що здається до перевезення, авіакомпанія має право вимагати від пасажира пред'явлення до огляду вмісту багажу, і у випадку явної невідповідності суми оголошеної цінності та вмісту багажу встановити дійсну його вартість або відмовити в прийнятті багажу до перевезення з оголошеною цінністю.
Пасажир має право оголосити цінність свого зареєстрованого багажу як у пункті відправлення, так і в проміжному пункті посадки. Крім того, пасажир може змінити розмір раніше оголошеної цінності зареєстрованого багажу. Авіакомпанія залишає копію наданих документів в аеропорту відправлення і дозволяє перевезення, якщо пасажир виконує всі умови оцінки багажу. Цінність зареєстрованого багажу може бути оголошена для кожного місця окремо.
Усі речі, що приймаються до перевезення у вигляді багажу з оголошеною цінністю, повинні бути в належній упаковці, що унеможливлює доступ до вмісту.
– Додаткове пасажирське місце.
У низці випадків пасажиру потрібно два і більше місця в салоні літака. Така необхідність виникає, наприклад, під час перевезення крихких дорогих предметів (апаратури, музичних інструментів), які недоцільно здавати в багаж, або в разі, коли через стан здоров'я пасажиру неможливо розміститися в одному кріслі.
У таких випадках пасажир оплачує додаткове місце за тим самим тарифом, що і своє.

– Перевезення тварин.
Тварини приймаються до перевезення тільки в супроводі дорослих пасажирів і за попередньої згоди перевізника. Перш ніж купувати квиток, рекомендується дочекатися такої згоди. Перевізник може відмовити в перевезенні (наприклад, на рейсі вже заброньовано перевезення іншої тварини).
Під час бронювання авіаквитка необхідно повідомити вид тварини, загальну вагу з контейнером (кліткою) та розмір.
Одному пасажирові можна взяти тільки 1 контейнер. Під час реєстрації на рейс пасажир зобов'язаний надати свідоцтво, оформлене в державній ветеринарній установі, та дозвіл на вивезення.

До перевезення приймаються такі тварини:
• маленькі домашні тварини (собаки, кішки та птахи);
• інші маленькі теплокровні тварини (хом'яки, кролики тощо);
• собаки-поводирі для сліпих/глухих пасажирів.
Для перевезення тварин пасажир зобов'язаний забезпечити контейнер (клітку):
• контейнер повинен бути достатніх розмірів і з доступом повітря (розмір клітки повинен дозволяти тварині вставати в повний зріст і повертатися на 360 градусів);
• дно повинно бути водонепроникним і покритим абсорбуючим матеріалом, по периметру має бути борт, що унеможливлює розсипання;
• клітки птахів мають бути вкриті щільною світлонепроникною тканиною;
• контейнер повинен закриватися на замок.
У салоні повітряного судна дозволяється провозити дрібних тварин, вага яких разом із кліткою/контейнером не перевищує 8 кг, а їхні габарити не більші від розмірів, встановлених для ручної поклажі (за сумою трьох вимірів не більше 115 см). Клітка перевозиться під кріслом, біля ніг пасажира. У випадку перевищення цих параметрів тварину буде прийнято до перевезення у вантажному відсіку.
Перевезення тварин у салоні або в багажному відсіку пасажир оплачує за їхньою фактичною вагою разом із контейнером незалежно від іншого багажу. Оплата здійснюється відповідно до багажних тарифів, що діють на день оформлення квитанції платного багажу, яка видається пасажиру під час отримання від нього оплати в касі авіакомпанії.
Безкоштовно перевозяться лише собаки-поводирі (за наявності відповідного дресирування, що засвідчується сертифікатом), які супроводжують сліпих і глухих пасажирів у польоті. На тварині повинен бути нашийник і намордник, і вона має бути прив'язана до крісла біля ніг власника.
Тварини, яких не супроводжує пасажир, або тварини незвичайних розмірів і виду (наприклад, дикі лісові тварини, змії тощо) приймаються до перевезення тільки як багаж.
Норми перевезення тварин (птахів) через будь-яку країну регулюються законодавством цієї країни. За детальною інформацією рекомендуємо звертатися в консульство тієї країни, яка є для Вашого домашнього улюбленця пунктом в'їзду, виїзду або транзиту.

Кращі співробітники

  • Кітун Алла
  • +38 (095) 144-83-33
  • Досвід роботи: 17 років
  • Тєпцова Юлія
  • +38 (068) 774-00-50
  • Досвід роботи: 9 років
  • Пірятінська Вікторія
  • +38 (063) 745-00-70
  • Досвід роботи: 5 років
  • Алєксєєва Уляна
  • +38 (095) 757-95-82
  • Досвід роботи: 3 роки

Отримуйте першим все акції, бонуси і путівники від Феєрії

Три причини подорожувати з Феєрією

20 років у туризмі

Колосальний досвід, довіра туристів і співпраця з найкращими партнерами. Ми динамічні, постійно розвиваємося і покращуємо тури, відкриваємо нове і пропонуємо особливе.

Якість в усьому

Спілкування, індивідуальний підхід, увага до дрібниць та нюансів, правильна логістика, якість готелів, оперативність, інформаційний супровід та чесна ціна.

Найкращі гіди

Досвідчені, заглиблені у матеріал, закохані у свою роботу та уважні до людей гіди супроводжують усі наші тури.

Постійні акції та бонуси для наших туристів