м. Київ, вул. Басейна, 5-A, офіс 9
RU UA

Реєстрація в аеропорту


Стійка реєстрації на рейс (англ. сheck-in counter) – пункт оформлення пасажира для посадки на рейс авіакомпанії в аеропорту.
Стійка реєстрації обладнана вагами для зважування багажу та ручної поклажі, комп'ютером, оснащеним системою бронювання авіаквитків і реєстрації, і принтером для роздруківки посадкових талонів. Стійки реєстрації розміщуються рядами із зазначенням нумерації в спеціально відведеній зоні вильоту або спеціальному залі вильоту аеропорту.
Зазвичай за стійками проходить стрічка багажного транспортера. Номер стійки реєстрації на рейс, який оформляється, вказуєть у терміналі на табло розкладу вильотів і оголошують по гучномовному зв'язку. Великі авіакомпанії зазвичай мають виділені постійні стійки реєстрації на свої рейси, позначені відповідними вивісками з логотипами і назвами авіакомпаній. Крім того, авіакомпанії виділяють спеціальні стійки для реєстрації пасажирів першого і бізнес-класу, а також іноді є окремі стійки для реєстрації на рейс учасників бонусних програм.
На стійці реєстрації уповноважений співробітник аеропорту або авіакомпанії звіряє дані авіаквитка з даними системи бронювання відповідної авіакомпанії, перевіряє документ, що засвідчує особу пасажира, приймає до транспортування багаж, видає пасажиру посадковий талон із зазначенням місця на борту і виходу на посадку.
З метою економії витрат авіакомпанії і часу очікування в черзі пасажири з електронними квитками без багажу можуть скористатися для реєстрації на свій рейс спеціальними автоматами.

Правила реєстрації на рейс
Реєстрація пасажирів і багажу здійснюється біля стійок реєстрації авіакомпанії в аеропорту. Пасажир зобов'язаний прибути на реєстрацію з урахуванням правил, встановлених у конкретному аеропорту, але в будь-якому випадку завчасно, для того щоб виконати адміністративні формальності та процедури з реєстрації до відправлення рейсу.
Час початку і закінчення роботи стійки реєстрації в аеропорту визначається уповноваженим представником авіакомпанії.

Як правило, реєстрація починається:
• на міжнародні рейси за 2-2,5 години до часу вильоту, зазначеного у квитку,
• на внутрішні рейси – за 1,5 години.

Закінчується реєстрація:
• за 40 хвилин до вильоту на міжнародних рейсах,
• за 40 хвилин до вильоту на внутрішніх рейсах.

Якщо пасажир прибув на реєстрацію після її закінчення, тобто менш ніж за 40 хвилин до відправлення рейсу на міжнародний рейс і за 40 хвилин – на внутрішній, або прибув з неправильно оформленими документами, то авіакомпанія має право не прийняти його до перевезення та скасувати здійснене для нього бронювання.
Під час реєстрації може бути змінено клас обслуговування пасажира.
Місце, яке бажає зайняти пасажир на борту відповідно до класу обслуговування, може бути надане лише за наявності такої можливості.
Пасажири бізнес-класу, як правило, реєструються за окремою стійкою або поза чергою. Практично у всіх великих аеропортах пасажири бізнес-класу в період очікування вильоту після проходження реєстрації обслуговуються в бізнес-залах.

Транзитні польоти через Київ (Бориспіль)
Під час реєстрації зверніть увагу представника авіакомпанії в аеропорту вильоту на транзитний характер Вашого польоту. Інформуйте старшого бортпровідника на борту літака про Ваш транзит через Київ. У випадку прямування транзитом зверніться до агента із зустрічі або представника авіакомпанії для проходження в транзитну зону аеровокзалу. Для транзитних пасажирів рекомендовано мінімальний інтервал часу між рейсами:
• міжнародний – міжнародний: 50 хв;
• внутрішньоукраїнський – міжнародний: 1 год;
• міжнародний – внутрішньоукраїнський:1 год;
• внутрішньоукраїнський – внутрішньоукраїнський: 50 хв.

Зверніть увагу на необхідність формальностей і самостійного переходу в термінал вильоту при стиковці рейсів: внутрішньоукраїнський – міжнародний, міжнародний – внутрішньоукраїнський.

Кращі співробітники

  • Кітун Алла
  • +38 (095) 144-83-33
  • Досвід роботи: 17 років
  • Тєпцова Юлія
  • +38 (068) 774-00-50
  • Досвід роботи: 9 років
  • Пірятінська Вікторія
  • +38 (063) 745-00-70
  • Досвід роботи: 5 років
  • Алєксєєва Уляна
  • +38 (095) 757-95-82
  • Досвід роботи: 3 роки

Отримуйте першим все акції, бонуси і путівники від Феєрії

Три причини подорожувати з Феєрією

20 років у туризмі

Колосальний досвід, довіра туристів і співпраця з найкращими партнерами. Ми динамічні, постійно розвиваємося і покращуємо тури, відкриваємо нове і пропонуємо особливе.

Якість в усьому

Спілкування, індивідуальний підхід, увага до дрібниць та нюансів, правильна логістика, якість готелів, оперативність, інформаційний супровід та чесна ціна.

Найкращі гіди

Досвідчені, заглиблені у матеріал, закохані у свою роботу та уважні до людей гіди супроводжують усі наші тури.

Постійні акції та бонуси для наших туристів